linnealiljegard.blogg.se

Jag heter Linnéa Liljegärd, är 29 år och en före detta fotbollsspelare som försöker hitta min nya väg i livet!

Nyopererad

Kategori: Allmänt

 

Då var operationen avklarad och jag kan börja blicka framåt. Allt gick fantastiskt bra. D tog ca 4 timmar från det att jag kom dit till dess att jag åkte hem. Personalen var helt fantastisk och Christer Swensson som gjorde ingreppet var kanon. Jag har mått oförskämt bra hela tiden. Inte varit speciellt illamående och inte haft jättemycket värk heller. Sen är det klart att jag går på tabletter men jag trodde nog att jag skulle må sämre. När jag är uppe och rör på mig blir jag lite yr men annars har jag inga större problem. Jag försöker att vicka lite på tårna ibland och det fungerar okej. Att stödja på foten är givetvis inget alternativ ännu utan jag hoppar mig fram på mina kryckor. Jag är vid gott mod ändå och ser redan fram emot att starta min rehab och ta mig tillbaka så snabbt som möjligt.

 

 

Snygga kläder på inför operationen

 

”Smärtan du känner idag är styrkan du känner imorgon.”

 

Jag vet fortfarande inte vart jag kommer spela härnäst men tror och hoppas att det kommer lösa sig inom en snar framtid. Just nu lever jag efter citatet ”Jag vet inte vart jag ska men jag är på väg” och det känns bra. Jag har klarat av ett delmål nu med operationen och ser fram emot framtiden och vad den har att erbjuda.

 

Jag vill passa på att varna känsliga läsare innan ni kollar på bilderna här nedanför. Det är bilder från min operation. Så för er som inte vill se det, sluta läs här!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 här är den lilla benbiten som legat och irriterat min häl

 

Kram Linnéa

Kommentarer

  • IngMarie Junler säger:

    Tror att Mallbacken behöver ett vasst kort där framme. Tänk va kul om du kunde förgylla tillvaron för oss i Värmland!

    Svar: ja, haha! vi får se vad som händer
    Linnea Liljegärd

    2013-02-14 | 08:42:23

Kommentera inlägget här: