linnealiljegard.blogg.se

Jag heter Linnéa Liljegärd, är 29 år och en före detta fotbollsspelare som försöker hitta min nya väg i livet!

Frågestund

Kategori: Allmänt

Har en ledig dag idag och det hör inte till vanligheterna. Därför tänker jag passa på att verkligen vila upp mig. Så passa på att skicka era frågor till mig så kommer jag svara på allt någon gång i nästa vecka. Ni kan fråga om precis allting. Från livet här i Ryssland och allt vad det innebär till vad jag har för ögonfärg eller vad min favoritmat är för något. Alla frågor är välkomna och jag ska försöka svara så gott jag kan. Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar. (En utveckling på Landvetters gamla tränare, Bosse Falks, uttryck ”det finns inga dåliga bollar, bara dåliga forwards”)

 

Ni kan ställa era frågor här på bloggen, facebook eller genom twitter. Även brev och flaskpost mottages. Ös på bara!

 

Kram Linnéa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: