linnealiljegard.blogg.se

Jag heter Linnéa Liljegärd, är 29 år och en före detta fotbollsspelare som försöker hitta min nya väg i livet!

Richard

Kategori: Allmänt

 När jag bara var 9 månader gick min pappa bort i cancer. Min storebror är bara tre år äldre än mig men har alltid varit både en bror och som en pappa till mig. Jag vet inte vad jag skulle gjort eller hur jag hade klarat mig utan honom. Även om vi alltid haft en väldigt fin och otroligt nära kontakt och nästan varit mer som bästa vänner än syskon många gånger så är jag så otroligt glad att vår relation bara blir bättre och bättre för varje år som går. Du betyder allt för mig och jag är så tacksam för allt du gjort och fortfarande gör för mig. Jag är så fruktansvärt stolt över dig. Idag är det Richards födelsedag. GRATTIS på din 27 års dag! Saknar dig så otroligt mycket men vi ses en snabbis på Arlanda på söndag. Älskar dig!

Kram Syrran 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: