linnealiljegard.blogg.se

Jag heter Linnéa Liljegärd, är 29 år och en före detta fotbollsspelare som försöker hitta min nya väg i livet!

Cirkeln ska slutas

Kategori: Allmänt

Då var det dags att sluta cirkeln. För den här gången. När jag kom hit var det första jag gjorde att åka på läkarundersökningar och har ni följt mig här på bloggen så vet ni ju hur d gick. Nu gör jag mina 3 sista dagar här i Ryssland innan uppehållet och jag ska avsluta det med ännu ett läkarbesök. Faste denna gång känns det enbart bra. Det är inget allvarligt utan jag ska göra en MR på min fot. Jag har redan fått tid för MR i Sverige men de vill att jag gör en här också. Det känns väldigt onödigt men är det något jag lärt mig här så är det att man gör det man blir tillsagd. Imorgon blir det alltså läkarbesök istället för träning. Tur att jag inte har ont av att åka in i magnetröntgenmaskinen men det snygga ”nattlinnet” eller vad man ska kalla det som man måste ha på sig hade jag klarat mig utan faktiskt.

 

Jag har haft ont i min fot i flera år egentligen så det är inte akut men smärtan blir alltid värre i slutet av säsongerna. Nu har det blivit så illa att jag inte kan sova för smärtan och det känns därför bra att kolla upp den. Det är ingen fara då jag klarar av att träna och spela på den egentligen men jag behöver min sömn! Om det är som jag tror så är det bara brosk i foten, då jag stukat den miljontalsgånger (knappt överdrivet). Det känns som att den låser sig och att jag behöver knäcka den tillrätta hela tiden, fast det funkar inte! Hoppas på ett bra resultat så får vid se vad jag behöver göra. Om jag behöver gå in och skrapa bort något eller om det är något jag får leva med. Hur som så blir det bra, bara skönt att veta vad det är!

 

Blir inget kort på min fot då jag lider av en fruktansvärd fot fobi. Klarar inte av att se en fot, inte ens min egen! Det är inte mycket annars som äcklar mig. Skulle vara ormar också då, det är jag livrädd för. Men det finns inget äckligare än fötter. Tycker det är konstigt hur något som är så gulligt när man är liten kan bli så fruktansvärt vidrigt när man blir äldre. FY, får rysningar bara ja tänker på det!

 

Håll tummarna för mig imorgon så ses vi snart i Sverige allihop!

 

Kram Linnéa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: